BMW eCommerce Business Strategija 2018

By: bmw-fest

BMW fest predstavlja eCommerce strategijo za leto 2018!

Pri izdelavi strategije za leto 2018 so se vodilni pri koncernu BMW odločili slediti dvema strokovnjakoma za eCommerce po imenih Aidan Booth is Steve Clayton. Njuna t.i. 7 Figure cycle formula predstavlja veliko novost na področju prodaje avtomobilov in eCommerce trgovanja na splošno. To strategijo so z njuno pomočjo implementirali tudi vodilni možje pri BMW-ju za leto 2018.

BMW-eCommerce-2018-strategy

Ena izmed novosti, ki jih predstavlja strategije 7 Figure Cycle je:

  • Ne rabite vaše osebne spletne strani – prodaja se s pomočjo Amazon platforme
  • Ni potrebe po dragih Facebook adih – ibiskovalci na vašo spletno stran prihajajo preko Amazonove platforme same
  • Rezultati so vidni že po nekaj dnevih

Če želite izvedeti več o 7 figure cycle trening new york, lahko obiščete uradno spletno stran s sedežem v New York: https://7figurecycles.net ali pa si preberete GFK-jev research na to tematiko tukaj: http://www.gfkamerica.com/7-figure-cycle-review

Aidan in Steve sta pravkar odprla njun nov trening. Na trening se lahko pijavite sedaj na slednji povezavi: https://www.warriorforum.com/warrior-forum-classified-ads/1325623-7-figure-cycle-aidan-booth-steve-clayton.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to Top